Verzekeringen/hypotheken

Meer
27 nov 2013 21:40 #548 door Carla V.
Carla V. heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Verzekeringen/hypotheken
Hallo allemaal,

Mijn huisarts vermoed het syndroom van Marfan bij me. Ik heb het hier ook met mijn broers over gehad, maar zij willen het niet weten. Bij mijn oudste broer had zijn arts gezegd dat hij zich moest afvragen of hij het wilde weten, omadat het consequenties heeft voor hypotheken/verzekeringen. Is dat zo? Ik kon een klein stukje terugvinden dat banken je geen hypotheek meer willen verstrekken en hier schrik ik nogal van. Wie weet hier meer over?

Groetjes, Carla

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
27 nov 2013 21:45 #549 door Dayenne
Dayenne antwoordt op het onderwerp: Verzekeringen/hypotheken
Ik kan alleen iets zeggen over een uitvaart verzekering. Op de vraag of ik een hartaanval heb doorgemaakt kon ik geen ja zeggen. Een aantal andere vragen ook niet en dus werd ik geaccepteerd. Zijn de medische vragen diepgaander, dan kan het zijn dat je uitgesloten wordt.

Risico van niet willen weten is dat je geen controles hebt. Daardoor loop je meer risico om te overlijden. Weet niet wat dan belangrijker is, je hypotheek of je leven? ;)

Meer
27 nov 2013 21:48 #550 door Carla V.
Carla V. antwoordt op het onderwerp: Verzekeringen/hypotheken
Daarom snap ik het ook niet. Als je bijvoorbeeld preventief je aorta zou laten vervangen, heb je toch net zoveel kans om oud(er) te worden als de gemiddelde mens. Hoe kunnen ze je dan een hypotheek weigeren?

Tijd voor maken pagina: 0.111 seconden
Ontvang onze nieuwsbrief